اس ام اس و جملات زیبا و عاشقانه و دلتنگی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 42
بازدید هفته : 251
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 88288
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

با من بمان




اگر خوابی بخواب آرام

که من در خواب و بیداری، به یادت مانده ام بیدار

اگر شادی و سر مست

که من از شادیت شادم، عزیزم، باوفای من

*************************************************

وجودت را بر ماندگارترین ستون خوبیها می نگارم تا بدانی یادت عزیز است!

*************************************************

مهربانی تزئین لحظه هاست

برای مهربانیت جواب جز "دوست داشتنت" ندارم...!

*************************************************

زندگی؛ تنها عبور نفسها نیست،

تداعی لحظه هاییست که به یاد دوست می گذرد

*************************************************

پازل دل یکی رو به هم ریختن هنر نیست

هروقت با تیکه های دل یه نفر پازل جدید ساختی هنر کردی

*************************************************

همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن

*************************************************

قانعم به یادت، پس یادت را از من نگیر

که مهربانترین تصویر دنیاست

*************************************************

تو مرا یاد کنی یا نکنی

من همیشه گل یاسی به نشانی تو در خاک دلم خواهم کاشت!!!

******************************************************

به کسی اعتماد کن که بتواند 3 چیز تو را تشخیص دهد:

اندوه پنهان شده در لبخندت را

عشق پنهان در عصبانیتت را

معنای حقیقی سکوتت را

******************************************************

از خدا چیزی را می خواهم

که جز "خدا" در باور هیچ کس نمی گنجد

******************************************************

تو عزیز خواهی ماند

حتی اگر سختی راه، نگاهت را از من دور کند...

******************************************************

دوستی فصل قشنگیست

به خاطر بسپار

تا ز یادت نرود آنچه میان من و توست

******************************************************

ز حال من اگر پرسی، بجز دوری ملالی نیست

ملالی هم اگر باشد، تو خوش باشی خیالی نیست

نمی دانم که در خاطر بری نام مرا یانه

ولی این را بدان هرگز خیالم از تو خالی نیست

******************************************************

کاش نامت را با "خط بریل" می نوشتند!

صدا کردنت کافی نیست...

شکوه اسم تو را باید لمس کرد!!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: